Tuesday 21 June 2011

TENSION !

nak lepas geram kat sini bole ? HAHA , msti lah bole kan blog aku bkan blog korang :p weee skit hati dohh hari niyh . bkan hari niyh je . dah byak hari dah aku geram dgn budak tuh . but still bole sabar lagi lahh . aku diam bkan aku takot nk lawan kau dohh . aku pk kau kwn aku ! sehari kau tk buat aku marah tk sah kan ? ade je point kau nk gadoh dgn aku . klau korang nk tahu budak tuh PERASAN DIYE BAGOS . ckap orang pndai . bile ckap psal diye bkan main melenting lagi haa . tahu pon nk marah . jumpe diye rase nk tumbuk pon ade . dah 17 tahun tk matang lagi , cam bodohhh . aku rase dea jea yg cam budak-2 lagi :) aku kawan dgn sape dea sebok nak tahu  semak je kan ? dalah mls nk cite psal dea lagi . buat sakit hati jee . nk cite psal folio seni aku plak . haha bkan main lame lagi nk siap kan folio tuh . susa tuh mmg lah susa . nk kene lukis lahh wane lahh . macam-2 nk kene buat . blan 6 niyh last untuk buat folio . msok blan 7 da tade folio-2 niyh lagi . ckgu aku mls nk lyan dah :) class yg amek seni hari-2 kene marah dgn ckgu psal folio tak siap . yg tk buat pon ade jgak . tuh lagi parah . HAHA , tk suke hari-2 cite psal folio seni then ckgu tak abes-2 marah jee . naik pkak dah dgr bebel ckgu aku tuh . besok aku nk siap kan folio sampai siap . tk byak lagi aku kene buat . abes folio seni dah boleh rest sikit . klau tidak sikit-2 seni . nyampah aku , tu je aku nk cerite :) act aku TENSION dgn byak hal . hal bodoh jee . hal bodoh tulah yg buat aku lagi tension . problem main jaoh-2 lahh :D oke kbyee .

No comments:

Post a Comment