Tuesday 24 September 2013

DEAR EX BOYFRIEND :(

YAALLAH kuat kan lah hati aku untuk terima yang akin bukan lagi milik aku . aku tahu ade hikmah dgn apa yang terjadi . baru 1 bulan aku dengan akin berpisah . hubungan kami tak direstui oleh famly ku . hurm , mungkin semua ni ade sbb kenapa . yaa , mmg salah akin dari dulu lagi . dia tak pnah nak ubah sikap dia . aku harap bila aku terserempak dgn dia , if dia dah ade gf baru , masa tu aku kuat tok hadapi smua nya and terima apa yang ada depan mata aku . aku harap gf baru akin dapat bahagia kan akin , jaga akin elok elok . mungkin aku akan rasa sakit bila akin ade gf baru . sbb aku tahu akin akan layan gf dia dgn baik . cuma akin tak suka gf dia degil . yaa aku degil , degil sgt2 . kami masing2 buat salah . tak totally akin salah dalam hal ni . mmg sakit sbb putus pun time kiteorang tak gadoh . aku terus mintak break sbb aku dah give up dgn hubungan mcm ni !! lpas dari tu sampai lah sekarang akin takde call aku atau apa . mungkin tu terbaik , sbb aku takut aku akan kmbali brsama dia . itu mustahil sangat sangat . bila lpas aku mintak putus smpai skrang lah takde apa pun , trus snyap mcm tu jaa . tahu tak aku still syg kan kau akin . aku takut tok trima org lain dalam life aku . sbb aku cinta kan kau .kita dah g khursus kawin sama sama . yaallah banyak knangan . knangan aku ingat aku akan rindukan kau . life aku tak lengkap bila kau takde . tapi ini takdir dan aku kene redha apa yg terjadi . tipuuuu aku tak sedeh tipu aku tak sakit . dengan senyum aku , aku tutp rasa sakit aku akin . aku try benci kan kau , tapi tak boleh sbb kau dah ubah pangai kau untuk aku , tp my famly , famly aku yg taknak bg kau satu pluang pun . hmmmmmmm akin aku doakan kau bahagia , dgn siapa pun kau . aku sayang kan kau . untuk bsama kau mungkin tak , and aku pun akan amik masa panjang untuk lupakan kau and knangan kita akin . takecare , jaga ur famly .im still love you . bila aku btol dah move on lupakan kau and aku ade penganti kau , aku akan update dekat blog . miss you and love you RAKIN ROOMAI :)

No comments:

Post a Comment